یعنی چنان کاری کردم و چنان شکایتی کردم رئیس پست خمینی شهر اصفهان زنگ زد خودش عذرخواهی کرد شماره تماسشم داد گفت هروقت بستهای داشتین زنگ بزنین شخصا پیگیری کنم زودتر بفرستیم. درسته پولم از کفم رفت و پست ویژهای که ۲۴ ساعته باید برسه رو انقدر لفت و لیس دادن اعصابمو گند زدن ولی همین بس که کم کاریشون رو قبول کردن.
دقیقا من سه برابر پست سفارشی همیشگی هزینه کردم که زودتر بسته رو بفرستن جوری لفت دادن در حد همون پست سفارشی به دست گیرنده رسوندن و من اندازهی موهای سرم حرص خوردم.
از من بهتون نصیحت غلط اضافی انتخاب پست ویژه رو هرگز مرتکب نشین دوم اینکه هروقت هزینه میکنین و باب میلتون پیش نمیره راه و رسم شکایت رو بدونین و حقتونو بگیرین و اگه حقتون هم بعنوان غرامت نگرفتین حداقل اون ارگان بفهمه چه تری زده و دیگه تکرار نکنه. قبلش دو سه تا شکایت توی سایت پست نوشتم که به در بسته خوردم. یعنی جواب دادن جوابشون منتهی به کار من نمیاومد. شکایت دیگهای توی سایت ۱۹۵ ثبت کردم. شکایتهای رادیویی و ارتباطی رو اینجا میتونین ثبت و پیگیری کنین.اگه از اپراتورهای همراه یا شرکتهایی که خدمات اینترنت ارائه میدن یا از پست ناراضی هستین شکایت تنظیم کنین. یه کم پیچیدگی داره ولی به دردسرش میارزه. از پنج شنبه تازه امروز با من تماس گرفتن، اونم هفت و نیم صبح :/ طول کشید ولی همین که طرف عذرخواهی کرد و کوتاهی خودشونو قبول کرد بسه. مملکت بی صاحب بی قانونی داریم ولی وقتی خودت هم بخوای بی خیال باشی و حقت رو نگیری بیشتر پر رو میشن و سواری میگیرن.